Nové i starší franšízy, o které je velký zájem

Nové i starší franšízy, o které je velký zájem

Přemýšlíte nad tím, že rozjedete svůj vlastní podnik, ale nevíte, jak by se měl podnik jmenovat nebo co by vůbec měl nabízet? Nemusíte rozjíždět firmu od začátku, nemusíte začínat takzvaně od nuly, když na světě existuje franchising, tedy způsob podnikání, který funguje na základě licenčních smluv. Nebojte se odkoupit si firmu už fungujícího podniku, sice skočíte doslova do rozjetého vlaku, ale na druhou stranu nebude tu tak velké riziko neúspěchu. 

V současné době je franchising poměrně populární, a to právě z toho důvodu, že je to jak náskok do už rozjetého vlaku – tedy že se nemusí začínat od úplného začátku, že je tu menší riziko neúspěchu. Sice je třeba nesnížit laťku firmy, pod kterou si najednou otevřete pobočku, ale nebudete se muset prát s konkurencí, nebudete muset vymýšlet velkou reklamu. Lidé zkrátka o vás už budou vědět, nebudete novinka, novinkou bude jen nově otevřena (už vaše) pobočka. 

Pokud se vám podnikat formou franchisingu zalíbilo, nabízí se otázka, pro jakou franšízu se rozhodnout. Vybrali jsme několik oblíbených nových i starších franšíz, z nichž si určitě vyberete. 

Největší zájem je o fastfoody

Obecně platí, že největší zájem je o fastfoody. Lidé zkrátka potřebují jíst a fastfoody naprosto zbožňují. Nemůžeme se tedy divit tomu, že mnozí lidé kupují licenční smlouvu právě fastfoodu. K poměrně novým franšízám v oboru fastfood patří franšíza Broaster Chicken nebo Pretzel Marker. 

Když nemáte zájem o podnikání v oboru fastfood

Pokud nejste fanouškem fastfoodů, nabízí se otázka, v jakém jiném oboru podnikat. Doporučujeme podnikat v poradenství. Co třeba otevřít si pobočku franšízy Extéria Market, která nabízí poradenství v oblasti BOZP a PO? Začněte pomáhat podnikatelům, zabraňujte tomu, aby dostávali obrovské pokuty, které klidně mohou sahat až do milionů korun.